Monday, October 22, 2012

Hala

T2na on mingi vasaku jala esmasp2ev, mitte ykski asi ei paista sujuvat plaanip2raselt. Tahaks lihstalt vinguda, kuigi vaevalt et see midagi paremaks muudab :D

Meie Hiina viisa sai sisse antud 5 minutit hiljem kui oleks pidanud ja t2nu sellele ei saa me seda enne esmasp2eva k2tte. Kui oleks j6udnud 5 minutit varem, oleks saanud reedel k2tte, mis t2hendaks seda, et saaks sujuvalt edasi Laosesse suunduda. Viisat ei saanud me 5 minutit varem sisse anda, kuna tuli v2lja, et lisaks lennupiletitele soovib Hiina esindus saada ka t2pset reisikava v6i siis 88majade bookinguid. Kuna mul oli plaanis Vietnamist tasapisi l2bi Hiina Hong Kongi kulgeda, et j6uda kojulennu peale, siis ei olnud mingeid suuri plaane ja kuup2evi paika pandud. Jooksime kibekiirelt netipunkti, et avaldusega sisse anda ka m6ned hotelli broneeringud. Ma pole muidugi p2ris kindel, et me viisa k2tte saame aga loodame parimat. Kuna meil kojulennu pilet n6uab, et me v6taks pagasi v2lja nii Hiinas kui ka Venemaal, siis on see viisa v2gagi vajalik. 

Samal ajal, kui ma jooksujalu hotelli broneeringut Nanningusse tegin tuli postkasti mail, et yks meie kolmest tagasilennust on tyhistatud. Olen t2na umbes 5 korda Expediasse helistanud ja iga kord v2hemalt 10 minutit liinil ootel olnud. Ajasin veidi j2lgi ja tuli v2lja, et Hainan on oma s6idugraafikut muutnud ning meie poolt broneeritud kuup2eval neil enam lendu yldse polegi. Ma pole varem sellise olukorraga kokku puutunud ja seega ei oska ka ette kujutada milline v6iks olla lahendus. Jama lugu, kui kogu lend seet6ttu tyhistatakse ning raha tagasi kantakse, kuna t2naseks p2evaks on piletid topelt kallimad. 6htul 6nnestus mul korraks Expedia esindaja liinile saada, kuid selleks ajaks olid Hainani esindused kinni. Kuna Hainan on Hiina lennufirma, siis ei saa ka ilmselt homme targemaks. Great success ei saa me Hiinast yle ega ymber t2nasel p2eval.

Lisaks k6igele muule tabas mind t2na out of the blue mingi paaniline hirm, et me j22me Eestisse naastes t88tuks. N2gin mingit ulmeund ja terve p2eva on peas vasardanud mingid imelikud m6tted. Ma ei tea kas teistel ka sellised p2evad on, kus m6istus ytleb yht ja mingisugune pisikene aju n2rv vasardab t2ielikku ajuvabadust ja kuna see ajuvabadus on nii tugev, et m6istus viskab k2ed ryppe ja puhkab jalga. Yhes6naga ma v6iks hetkel pikalt viriseda. Ma parem hingan sygavalt sisse ja v2lja, l2hen teen endale yhe gini kokteili laimiga ja homme on k6ik j2lle h2sti. :)


6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Miks sa ette muretsed?1 Täiesti mõtetu, endal pole reisgi veel läbi:) Kõik läheb nii nagu peab ja ma usun et leiate töö kohe kindlasti!:)

    ReplyDelete
  3. Sellisel hetkel kui ma veel reisil olin siis absoluutselt mitte...ennem ikka vaja koju jõuda sisse elada, feel it ja siis kui oled proovinud ja ei leia peale teatud aega, siis alles peaks muretsema:)

    ReplyDelete
  4. Luban, et v6tan head n6u kuulda, naudime ja rohkem ei muretse. Chiang Mai on nautimise paradiis! :)

    ReplyDelete
  5. Ohh lahe, ei jõua ära oodata millal saan jälle Aasiat explorida! Aga ootan ka et teiega kohtuda talvel et igast muljeid kuulda. Eks mulgi ole palju muljeid...its not that bad here:D Nii, et kui tagasi mahutage mind ka oma plaanidesse:) Seniks tõesti...milleks muretseda...if its not gonna work there is always Canada:D

    ReplyDelete