Wednesday, October 31, 2012

Lennud tyhistatud

Ohohohooo, saime oma Hiina viisad k2tte ja oleme 6nnelikult j6udnud oma r2nnakutega armsasse Laosesse. Siin on v2ga m6nus vaib ja aura. Aga sellest kunagi pikemalt. 

Hetkel peatun yhel v2he kriitilisemal teemal. Nimelt broneerisin kunagi ammu jaabuaris 2ra meie kodus6idu piletid. Leidsin Hong Kongist Tallinna ysna soodse hinnaga kaks piletit ja v6rdlemisi heade lennufirmadega. Olin rahul, et antud teemaga rohkem tegelema ei pea ning saame vahepealset aega m6nuga nautida. Esialgse plaani kohaselt pidime koju saabuma 18 detsembril. Nyyd ma ei ole enam p2ris kindel, kuidas ja millal me koju saabume. Nimelt sain umbes 2 n2dalat tagasi Expedialt kirja, et yks meie lendudest on tyhistatud, t2psemalt Beijing - Moscow ning paluti esimesel v6imalusel tagasi helistada. Tais millegi p2rast on ysna halb yhendus Skype teel ning kokku l2ks mul 2 p2eva, et nendega kontakt saavutada, kuna emaili teel nad ei vasta sellistele teemadele. Pika selgitust88 tulemusena selgus, et lennugraafikut on muudetud ninbg eelpool nimetatud lend on nyydseks ainult 14.12 ja 20.12. Yhtegi teist alternatiivi peale pileti t2ieliku tyhistamise v2lja ei pakutud. Minu palumise peale, et kas lendu 20.12 edasi ei saaks lykati lubati kirjutada Hainanile. T2na sain siis vastuse, et ainuke variant, mis meil on, on t2ielik lennu tyhistamine makstud summa kantakse tagasi. Nyyd siis ei j22 muud yle, kui tuleb homme uusi pileteid otsima hakata. Eks, kui selgeks saab millal koju saabume, annan m2rku. Hetkel aga l2hme v6tame yhe Beerlao ja naudime toimuvat festivalimelu. 

3 comments:

  1. Omg. Pekki :D Ma sättisin oma Londoni jõulu+nv lennu selle järgi, et jõuaks kindlasti kohtuda :P
    A muti, kui on vaja ükskõik mis abi, anna kohe teada - mul on Expedias endisi kolleege, äkki saavad miskitpidi aidata.

    Muskallipaid mõlemale!

    ReplyDelete
  2. Hmnjaa, p2ris cool refund v6tab aega 8-12 n2dalat!!! Ma m6istan, et tyhistamine pole kuidagi expediaga seotud, kuid sama ei 6nnestunud leida kusagilt infot selle kohta, mis 6igused reisijal tyhistamise korral on. Igatahes katsun uued piletid umbes samasse aega organiseerida. Life is full of surprises!

    ReplyDelete
  3. Uhh, hoian nii pöidlaid, et te ikka Jõuluks koju saaksite JA meil õnnestuks enne Vietnamis kohtuda! :)

    Kui sul mingid uued plaanid silme ees ja vaja abi piletite otsimisel, siis ma võin Interneti sügavustesse kaevuda - anna vaid teada :)

    ReplyDelete