Wednesday, October 3, 2012

India suunal Nepaali

Mul on Indiaga mingi imelik suhe. Kaks korda, mis ma seal viibinud olen, vahetult enne lahkumist j22n ma korralikult haigeks. Ei olnud erand ka see kord. 6ieti esmalt j2i nohusks Laur ja seej2rel olin jalust maas mina (s6na otseses m6ttes). Yldiselt pikka juttu ei tee, Nepaali haiglas pumbati mind v2hem ja rohkem uskumatuid medikamente t2is ning t2naseks oleme enam v2hem vormis tagasi. Kahjuks p2rast 10 p2eva kestnud haigust pole just k6ige m6sitlikum m2gesid vallutama minna, niiet Annapurna j22b meie jaoks sel korral 2ra. Mul on siiralt kahju, kuiv6rd ootasin seda v2ga v2ga pikka aega. Niiet nyyd kogume end veel m6ned p2evad Kathmandus ning seej2rel ilmselt mediteerime m6nes rahulikumas kohas. Oma haigla seiklustest pajatan kunagi pikemalt. 

K6ike kaunist Teile. Pysige terved.

Namaste

2 comments:

  1. Isver kui hea on teist saada elumärki! Püüdsin teile korraks 28.09 smsi saata, aga see aegus kahjuks ära. Vähemasti nüüd olete terved ka, mis on kõige tähtsam. Eks iga asi on millekski hea ja kui praegu mäkke ronimine vahele jääb, siis ju saab seda tulevikus teha. Igatahes kallistan kõvasti-kõvasti ja loodan, et teie ees olev reisijupp on plaanipärane. Varsti näeme!

    ReplyDelete
  2. Meil ei ole siin levi, niiet kahjuks sms ja k6ne l2bi ei tule. Ilmselt olukord paraneb Tais, Laose kohta ma veel ei tea. :)

    Kohtumiseni! :)

    ReplyDelete