Saturday, October 27, 2012

Eesti toit

Ma ei saa sinna midagi parata, et hea s88k ja jook kytab t2iega minu kirgi. Sattusin t2na lugema uudist Eesti parimate restoranide / s88gikohtade yle siit. Varasemalt pole nagu sellist kontrasti m2rganud, kuid sel korral tekkis mul kyll m6te, kas Eestis t6esti enam pole palju kohti j2rel, mis hea s88gi ja teenindusega maitseelamusi pakuks. Kuigi selles nimekirjas on m6ned uued kohad, kus pole 6nnestunud k2ia, on siiski enamus kohtadega kogemus olemas. Ja p2ris mitmega sealt ysna ebameeldivad. Mul tekkis kysimus, et mis kriteeriumide alusel sellist nimekirja koostatakse? Ilmselt leiaks oma kysimustele vastused, kui veidi aega uurimisse pyhendaks, kuid hetkel lihtsalt veendusin taaskord, et kui aeg on kyps, tuleb ise selle nukra olukorra parandamiseks midagi ette v6tta. Hetkel tundub, et sellesse nimekirja on lihtsalt pandud peaasjalikult populaarsed kogenemise kohad, kus saab ka muu seas ka syya. Omaette teema on muidugi see, kuiv6rd yldse tasub mingitest edetabelitest end juhinduda lasta. Reisides ja taustinfot omamata on samas j2llegi vahetevahel p2ris m6nus v6tta internetist soovitusi ning otsida kohalikke maitseid. Seet6ttu arvan, et kindlasti selles nimekirjas olevatesse s88gikohtadesse leiavad aina enam tee ka turistid. 

Nagu 8eldakse, siis maitsed on erinevad ja sel korral on minu eelistused v2gagi erinevad sellest edetabelist.  V6imalik ka muidugi, et minu maitsed on liialt vananenud ja juba hallitavad otsast, kuna m2lestus 2,5 aasta tagusest ja enamast v6ib olla ekslik. Egas muud, kui tuleb Eestisse j6udes uuesti avastama hakata. 

3 comments:

  1. See nädal on siis Tallinnas Restoranide Nädal-väga kiirelt saavad kohad täis ja inimestele väga meeldib selline üritus. Endale mulle väga meeldib uusi kohti katsetada ja tõesti see list mis on, on suhteliselt kallid kohad, kuid ka nende seast on häid kohti! Ainuke asi et pead ise proovima ära siis tead :) Minu lemmik avastused Eestis on Gotsu ja F Hoone on alati hea aga no teenindus-OMG igakord on mingi ilge jama:) Aga toit on hea ja kisub tagasi alati:) Ja palju on muidu uusi kohti loomulikult, mida selles nimekirjas üldse pole. Aga kuinäeme oleks jälle mille üle arutada:)

    ReplyDelete
  2. Ma olen kaks korda F hoonet katsetanud suurest soovitustelaviinist ja muust heast t6ugatuna ja ytleme nii, et vabatahtlikult ma oma jalga sinna enam ei t6sta. Samas paistab see endiselt olema v2ga popp koht tallinlaste hulgas. :)

    Uute kohtade soovituste yle olen rohkem kui r66mus, kui l6puks tagasi Eestis.

    ReplyDelete
  3. MAitse asi...mulle nimelt meeldib üks nende hea ja vürtsikas supp, mida alati võtan:)

    ReplyDelete