Friday, May 7, 2010

Veidrused



Paistab, et esmaspäeval ma jälle kolin, sedakorda siis Kakaduu pargi lähedal asuvasse külla, nimega Jabiru. Vähemasti koha nimi on vägev, eks näis mis seal kohapeal toimuma hakkab. Sain sinna kohalikku backery'sse tööle, tegelen esialgse info kohaselt customer service'i ja kitchen hand'ina. Ma olen aru saanud, et alati ei pruugi esialgne info vastata tegelikkusele, seega oskan täpsemalt oma töö olemusest selgitust anda järgmisel nädalal.

Üldiselt lähevad päevad siin tegusalt, enamus ajast trambin kusagil ringi ja ajan mingeid asju. Tänasest olen rõõmsalt mobiilse interneti omanik, loodetavasti on Jabirus ka levi. Siin on nii interneti kui telefoni leviga meie mõistes kesised lood. Inernetikohvikutes maksab 1h ~40 eek, seega pole pikas perspektiivis otstarbekas, samas netipulk paljudes kohtades ei levi.

Eile õhtul käisin Mindil beachi turul, kus müüakse peaasjalikult käsitööd jms tavaari ning toitu. Vähemasti eile oli seal meeletult rahvast, kohalikud võtavad oma toolid jms varustuse kaasa, ostavad head ja paremat toidu ja siis niisama chillivad seal. Muidu oli nagu täika ikka aga vahepeal esines seal tüüp, kelle muusika soovitan soojalt järele vaadata. Või noh vähemasti neil, kellel minu muusika maistega klikib. Lisainfo siin: www.rawridge.com ja www.myspace.com/eMDeeOz



Mõned asjad millega tuleb Aussis harjuda:

- enamus kohad on avatud harjumatutel aegadel või siis õigemini suletakse jaburatel aegadel. Näiteks tahtsin täna uurida, mis kellase bussiga saan esmaspäeva hommikul Jabirusse, kohalik bussiteenindus on aga avatud ainult 5 päeva nädalas ja 6:00-1:30. Seega, kui ma 3 ajal sinna jõudsin, siis olid uksed juba suletud. Eks siis usaldan internetti.
- inimesed võivad kohati olla hirmus lärmakad, no kohe nii lärmakad, et ajust käib läbi. Täna mingi vanem naisterahvas pooleldi röökis telefoni ja see paistis täitsa normaalne toon olevat.
- aborigeenidega tuleb harjuda. Nende pooleldi rääbakas välimus ja hõljuv olemus on veidi harjumatud esialgu.
- paljud kohalikud inimesed on tihtipeale ülekaalulised, mitte et ma just siresäär oleks aga valus on vaadata. Üldiselt mida kauem ma siin olnud olen, seda enam vean ma oma peas paralleele USA'ga.
- poes ostes, rohkem on uhkem. Ehk siis kõike saab soodsamalt, kui osta PALJU.
- neil on pakendamismaania, juhul kui sa oma taaskasutatava kotiga ei vehi, siis pannakse kõik asjad umbes 3 kaupa erinevatesse kilekottidesse. Hiljem poest lahkudes võid avastada, et oled 10 + kolekoti võrra rikkem, oh rõõmu! Huvitav, mida nad selle hullu kotihunnikuga pihta hakkavad?

Ma ei tea mis mul viga on aga ma ikka veel ei saa normaalselt magada, ööseti passin filme ja hommikul olen kõps hiljemalt 9 üleval. Igal juhul kriips ja kraaps M'le, kes mind "How I met your mother" hooaegadega varustas.

Juhul, kui keegi plaanib endale veel kunagi tulevikus Lenovo S10-3 ostma hakata, siis sellele on korralik usability viga - nimelt asub poweri nupp ekraani vasakul all servas, niiet kui läpakat tõsta, siis läheb pöial klõpsti sinna peale.

2 comments:

  1. Ja me ei teinudgi yhtegi pilti koos ... damn nyyd teab millal jälle näeb :((
    Igaljuhul tubli ja kallid.

    ReplyDelete
  2. Ega see Austraalia nüüd nii suur ka pole, pilt peab saama tehtud! :)

    hgz

    ReplyDelete