Monday, May 3, 2010

Töö...



Kuna Austraalia on võrdlemisi kallis, siis väga pikalt esialgu logeleda ei saa ja polnud ka plaanis. Täna katsun alustada tööotsinguid, kuna pikk püha sai lõpuks ometi läbi. Selleks, et siin tööd tegema hakata, tuleks esmalt mõned asjad korda ajada:
- WH visa, see on üldse eelduseks, et siia töö ja reisimise eesmärgil sisse rännata saaks
- TAX number, mille saab vormistada siit https://iar.ato.gov.au/, samas mul pole see siiamaani õnnestunud, kuna teatab, et postikood ja piirkond ei klapi omavahel.
- juhul, kui on plaanis töötada mõned baaris või muus kohas, kus on tegemist alkoholiga, siis tuleb teha RSA. Selleks on 2 võimalust, kas minna kursustele või teha netis kursus. Lõppkokkuvõttes vahet pole, aega võtab kõvasti! Mina tegin netis ja selle eest küsiti 85 dollarit.
- CV sinna tuleks siis panna oskused vastavalt sellele, mis positsioonile soovid saada. Ega kedagi vist väga huvita, et sa siina varem töötanud pole ja varem kodus ilus, tark ja osav oled olnud. No igal juhul üht teist ma sinna kokku kirjutasin, eks näis. B infoks sulle, ma panin sind soovitajaks :D
- abiks oleks teha kohe ära endale ka pangakonto. Infoks, kaardi tegemine võtab nädalakese aega ja selleks, et see teise linna ümber vormistada tuli tasuda postkontorile 14 raha.
- Telefoni number, et võimalikud tööandjad saaksid sind kätte. Mina suutsin näiteks esimese oma võimaluse maha magada tänu sellele, et olin dushi all ja telefon polnud kaasas. Kohati võivad asjad käia ülehelikiirusel.

Ahjaa ja hetkel rändavad igasugused backerid siiapoole, seega on töö leidmisega suhteliselt kiire. Hiljem on ilmselt väga raskendatud või siis tuleb uuesti rännata, mida ma väga teha ei viitsi.

Niiet hoidke mulle pöialt siis! :)

Kurb lugu on see, et H läheb täna ära ja ma jään jälle üksi. Ma loodan, et tal tuleb vägev seiklus!

No comments:

Post a Comment