Sunday, May 2, 2010

Melbourne



On olnud tegusad päevad ja pole saanud mahti kribada, lisaks on siin wifiga keerulised lood. Samas ega ma sellest ülemäära puudust ka ei tunne, et iga päev mitusada postitust facebookis lugeda või siis lehest enamasti mitte just kõige toredamaid uudiseid lugeda. Kirju ootan aga pikisilmi küll.

B ja M olid mind seal juba Melbournes ees ootamas, mis oli ääretult armas ja südamlik. B oli A juurde organiseerinud öömaja ja suurepärase plaani järgmise päeva vaatamisväärsusteks. Jube hea oli näha parimaid sõpru. Esialgne plaan oli Melbournes pikemalt aega veeta ja otsida tööd. Kuna ma otsustasin mitte kui midagi planeerida n ja hing ihkas sooja (Melbournes oli ~15c) ning H ootas mind teises Austraalia otsas, siis suptsi lennukil ma taaskord olin. Küll oli kahju B ja M hüvasti jätta, ilmselt ma pole tükk aega nii palju pisaraid valanud kui viimase pooleteise nädalaga.

Melbourne iseenesest oli lahe ja mingil mõistlikumal ajal võiks sinna naasta. Väga suur ja mitmekülgne linn.




Praeguseks olen Darwinis ja siin on KUUM! Mõnus kuum, selline mis ajudele ei käi (vähemasti esialgu mitte) :D Kuna siin on esmaspäeval public holiday, siis oleme H'ga kaotatud aega tasa teinud. Hindamatu! H läheb kolmapäeval Darwinist ära tööle ja siis katsun endale ka midagi leida.

Iseenesest on Darwin väike linn a'la Pärnu, kus pole võimalik vaatamata hullule kuumusele merevette kasta, kuna väike krokodill võib muidu naksata. Surfamishuvilistele seega pinget ei paku.

PS vähemasti siin on mood peaasjalikult naiste seas nähtus omaette.

2 comments:

  1. Nii ilusad pildid :) Oled vist mingi hea kaamera saanud. Ole tubli! Juba missin! Kallid, musid!

    ReplyDelete
  2. Soetasin endale kaamera jah, valus oli aga hakkama sain. Niiet edaspidi katsun mõned pildid ka postitustega teele panna.

    Kalli-kalli sulle ka, kui aega saad siis kirjuta :)

    ReplyDelete