Saturday, June 2, 2012

Valus





Ma olen sel teemal kunagi varem ka kirjutanud ning mäletan, et sain väga vastakaid ja kriitilisi kommentaare. Igal juhul paar päeva tagasi jaluatasime kodust välja, et trenni minna, päike paistis, tuju oli hea jne, kui nägime keset sõiduteed väikest kassi. Ilmselgelt oli kass saanud mingi mootorsõiduki poolt hoobi ja oli nüüd abituna keset sõiduteed, kuna see oli vahetult pärast kurvi ka, siis ilmselt järgine auto oleks võinud veel suuremad vigastused põhjustada. Umbes meiega samal ajal sattus sinna ka naaber, kes õnneks oli autoga ja viis kassi arsti juurde. Mind panevad sellised olukorrad alati mõtlema, kes on need inimesed, kes ajavad loomad alla ja sama atrgalt minema sõidavad? 

Ma oma autojuhi aastate jooksul ei ole õnneks ühelegi loomale tõsiselt otsa sõitnud (no heakene küll massilist sääskede surma auto esiklaasis ma ei võta arvesse) aga olen täiesti kindel, et kui midagi juhtuma peaks ei jätaks ma kindlasti looma keset teed oma lõppu ootama. Ja isegi kui loom on leidnud õnnetu lõpu, siis vähemasti tõmbaks tee pealt ära. Pfff, mul oli vaja aur välja lasta. Ilmselgelt ei mõtle kõik inimesed samamoodi ja roadkill on paratamatus. Samas on ikka päris õõvastav, kui see loom lihstalt ajapikku auto rataste all igasse ilmakaarde laiali sõidetakse. 

No comments:

Post a Comment