Thursday, March 17, 2011

Meri kutsub


Loetud päevade pärast sean ma oma jalad jälle lennukile ja põrutan Broome. Austraalias tuleb alati valmis olla selleks, et kõik võib üle öö muutuda. Eelmisel nädalal tuli suhteliselt ootamatult kõne uuesti laevale minna. Kuna plaan oli juba varasemalt olemas, siis mõeldud tehtud. Uus hooaeg hootab ees ning lähitulevikus ilmselt seilan jälle Darwini ja Broome vahet. Algselt pidime küll mõlemad laevale minema, kuid Laur oma praegust karjääri arvestades ei saa liituda niiet katsun võimalikult palju Melbourne vahet lennata. Ikka lähemal, kui Eesti :)

Ma ei ole veel päris kindel kauaks ma sedakorda levist välja lähen aga igal juhul võib mulle sinna kirjutada ja joonistada, nii palju kui torust tuleb. Ma vist pole eales nii õnnelik tigupostituste ja pakkide üle olnud, kui eelmisel aastal laevas - nagu väike laps.

Eva Eldermann, Montoro
T/O Paspaley Pearls 19
The Mall
Darwin
Northen Territory
0800
Australia

Ma oma erinevatest tunnetest ja emotsioonidest ei hakka pikalt kirjutama - üks on kindel igatsusega saab kõvasti maadlema hakata.

No comments:

Post a Comment