Thursday, January 27, 2011

S*** p2ev!

T2na ei ole minu p2ev. L2ksin hommikul t88le, tuli v2lja, et polegi vahetust. Keegi oli kala teinud ja mitte teavitanud sellest. No heakene kyll, m6tlesime Avega siis randa minna. K6ik oli kaunis selle hetkeni, kui rannast naasesime ja trammijuht t2iega autosse sisse s6itis, mis omakorda rammis j2rgmist autot ja kuna tramm pidama ei saanud s6itis veel kolmanda auto peegli maha. Korralik rappumine ja myrin oli. NO mis seal siis ikka. Elu ja tervise juures, j2relikult k5ik h2sti.

Tulin tagasi meie elukohta ja m6tlesin, et jagan oma suurep2raseid elamusi ning piilun k2be internetti. Noh aga minu suureks avastuseks polnud laua peal enam midagi, millega internetti piiluda. Tyhjus. Niiet mingil viisil olid kahesest toast, kus ainult mina ja Laur, jalutama l2inud meie l2pakas, laadija ja iPod. Peetis yhes6naga. Ma pole m6nda aega teinud backuppi ka, niiet fotod vist suurim varandus mis l2ks. Yhes6naga, kui te nyyd m6nda aega meist ei kuule, siis meiega on k6ik korras ja seniks kuniks uut arvutit, interneti pulka jms soetada ei suuda palju netti ei satu.

1 comment:

  1. ma mõtlesin, et mul oli eile sitt päev, et klubis mantel ära varastati, kus pass taskus oli

    ReplyDelete