Wednesday, December 1, 2010

Elu on lill või midagi muud ilusat.

Üdini positiivne, Halina on TAGASI!

Lisaks - hyper, super, tore, mul on sellega nii head mälestused jne tulin just U2 kontserdilt, kuhu tegelikult tööle läksin. Vahetult enne U2 lavale minekut said enamus õlled välja kallatud ja härra ülemus teatas rusutult, et peab mu koju saatma. Olgem ausad, ma ei olnud väga kurb, lausa rõõmus. Hiilisin vaikselt saali ja ma arvan, et see oli mu elu üks parimaid kontserte. Lisaks sellele pole varem viibinud ühelgi sellise mastaabiga üritusel, Ethiadi Staadiom on SUUR!

Töö viib ikka väga kummalistesse paikadesse. Laupäeval olen näiteks loomaaias, toimub 3500'le trammijuhile jõulupidu. Ma kunagi kirjutan meie tööseiklustest pikemalt. Hetkel aga olen rõõmus edasi ning Teie seal kallid Sõbrad, nautige lund. Meil siin sajab vahelduva eduga vihma ja leitsak vaikselt juba piilub pilve tagant.

1 comment: