Ma ei ole väga pikka aega ühtegi sissekannet teinud, kuigi suur osa reisi emotsioonidest ja mõtetest on veel kajastamata ja otsivad alles peas oma kohta. Tänane teema läheb oma ajaloos peaaegu, et aastase sammu tagasi.
Nimelt, kui olime Austraaliast lahkumas, et suunduda Uus-Meremaale pakkisime kokku mõned asjad, et need kodu poole saata. Kokku tuli kaks pakki, mille ühel ja samal ajal merepostiga teele panime. Austraalia on veel üks riikidest, kus kohalikus postivõrgus on võimalik rahvusvahelisi saadetisi panna teele üle ookeani laevaühendusega. Suur osa riikidest on sellisest teenusest loobunud, kuivõrd see on ebastabiilne, pikaajaline jne. Igaks juhuks kindlustasime mõlemad pakid ka väikese summa peale ära ning jäime ootama 3 kuu saabumist.
3 kuu möödudes saabus 1 pakk. 2 pakist ei olnud mingit märku. Hakkas pihta kommunikatsoonisaaga Austraalia Postiga. Austraalia Post väitis, et pakk pole kunagi Austraaliast seletamatutel põhjustel lahkunud ja lubasid asja uurida. Uurimise tulemusel selgus, et ei teagi, miks pole lahkunud ja juu nad siis ikka panevad selle teele. Hakkas järgmise 3 kuu ooteperiood.
Pakk kohale ikkagi ei jõudnud. Lõpuks hakkasin nii suurt lärmi lööma, et määrati juurdluse number ja selle probleemiga tegelev inimene. Sellel järgnesid umbes sellise sisuga kõned:
- pakk on meie vahelaos, uurime mis on staatus
- pakk on juba välja saadetud ja Eestist tagasi tulnud
- ei me pole ikka päris kindlad, kuna me ei suuda seda pakki enam oma vahelaos tuvastada
- ei seda pakki ei ole
- oi, pakk on aga selle sisu on vist kõik laiali laotatud, kuna see oli laos rohkem kui 3 kuud (!) - seejuures olin ma kõik need ligi 6 kuud nendega kontaktis olnud, et veenduda, et pakiga on kõik korras. Seda mulle ka korduvalt kinnitati
- paluti saata mul uuesti detailne nimekiri asjadest, mis seal sees olid
- anti teada, et leitud asjad on uuesti teele saadetud ning anti tracking number
Ja oh üllatust jaanuaris saabus lõuks pakk, mille sisu olu oluliselt vähenenud ja Austraalia Postist pole võimalik saada detailset ülevaadet, mis siis pakiga ikkagi juhtus.
Eesti Post omakorda ei anna ka mingit infot selle kohta, kas pakk siis üldse saabus kunagi Eestisse, kui saabus siis miks seda ei olnud eramajja võimalik kohale toimetada ja kuidas või kas ja mis asjaoludel see tagasi saadeti.
Nüüd on käsil viimane vaatus, kus katsun Austraalia Posti klienditeenindajalt saada kontakti kuhu saata ametlik kaebus. Selle sisulised mailid blokeeritakse sujuvalt ära ja öeldakse, et teie vaevatasu on 100 dollarit ning kuhu me selle edastame. Kaebust ei soovita vastu võtta.
No comments:
Post a Comment