Friday, June 3, 2011

Hala

Vahel on selline tunne, et pakiks oma seitse asja, võtaks esimesed piletid ja lendaks tagasi koju. Ma ei tea miks see nii on aga kunagi varem pole mu postkasti sattunud nii palju huvitavaid projekte ning koostöösoove, karta on kui tegelikult koju tulen, siis on vaikus majas :D Hetkel aga tundub elu Eestis põnev. Loen uudiseid ja vaatan algava suve pilte. Ma tunnen puudust looduse lõhnast, värskest heinast, kastest hommikusel murul jne. Perest, sõpradest ja kodust rääkimata. Tegelikkus on aga see, et sain lõpuks kätte oma teise aasta viisa ning lähitulevikus hakkame taotlema sponsorit, niiet tegelik koju saabumine lükkub selgelt esimese aasta piirist kaugemale.


6 comments:

  1. Ma nii tahaks sinuga kohad vahetada!Aussie igatsus on sees ja ei ole õrna aimu mida siin eestis peale hakkan!

    ReplyDelete
  2. õnnitlused teise aasta viisa puhul! Aga mida tähendab, et sponsorit otsima? Kallid!

    ReplyDelete
  3. Ma pean vist veidi slegitama, mida tähendab sponsorviisa Austraalias. Tegemist ei ole kommionuga, kes Lauri pikemalt siin tahab hoida :D Kui Austraalia ettevõte on huvitatud mitte kodaniku palkamisest, siis saab seda teha sponsorviisa teel. Selleks peab ettevõte edastama soovi immigratsiooni, järgneb pikajaline paberimajandamine ning õnne korral on viisa olemas. Selle viisa puhul ei kehti 6 kuulist tööaja piirangut ning maksimaalselt saab sponsorviisa abil töötada 5 aastat.

    TomKhaSupp - kurb on, kõik lasid Melbsist jalga ning paistab et nii palju kui mina kuulnud olen kõik Eestisse naasenud tahavad pigem tagasi. Ma siiski jään oma Eesti unelma juurde. Mis teil tulevikuplaanid endast kujutavad?

    ohh - ei ole midagi, tuled külla. Küll me varsti koju ka naaseme :) Pärisasukateks ei hakka.

    P - thnx :)

    ReplyDelete
  4. Tulevikuplaane pole...esimest korda elus on kõik täiesti lahtine...uskumatu aga nii on...jään ootama ilmselt mingit "signi" vms..mis mu elu rööpasse tagasi viiks!HEtkel ikka ilgelt sürr olla...kui see kõrvale jätta, on siin tegelikult lahe...sul on õigus Eesti suvi ja sõbrad, paremat ei saa olla!
    P.s.Kui sul endal mingi pakkumine kuskil mida ise ei taha kasutada ja arvad et võin olla võrdväärne, siis anna teada:)
    p.s.Aga ilmselt Ozi igatsus jääb igaveseks...:) Enjoy!

    ReplyDelete
  5. Lahtine on ju hea, see mulle peaasjalikult Ozzi juures meeldibki, et kõik on koguaeg lahtine. :)

    Igal juhul hoian silmad lahti, kui miskit kusagil ripakil on, annan teada. Paha ei teeks muidugi, kui sa mulle kirjutaks ka mislaadi tööd sa teha tahaksid.

    ReplyDelete