Wednesday, June 9, 2010

Laevaelu




Oleme nüüd selle seltskonnaga koos olnud veidi rohkem kui nädala, neljapäeval saab merel olemisest ka 7 päeva täis. Mulle meeldib siin! Uskumatu - kõik on super, vaatamata sellele, et töö on üsna raske ja päevad marupikad ning äratus varajane. Inimesed on vahvad, merel olek meeliülendav, toit viib keele alla jne. Rääkimata sellest, kui palju võimast loodust ma juba praegu kohanud olen! Täna jätsin kirjutamise pooleli, et vaadata kuidas 10 delfiini otse meie laeva kõrval kalu pyyavad, mängivad ja ringi ujuvad. Samal ajal nende kõrval vähemasti 2 väikest haid ja vesimadu. OOSOM!

Ma ei hakka hetkel pikemalt pajatama kogu pärli saagast ja sellega seonduvast, teen seda kindlasti enne, kui pilkasesse pimedusse lähme ehk siis sukeldume ellu ilma neti ja telefonita. Jah, see tõepoolest juhtub! Natukene hiljem küll, kui ma arvasin aga siiski. Igal juhul plaanide kohaselt peaks uuesti linnas olema ~15 juuli ja siis 2-3 päevaks, eeldades, et mind ei vallandata läheb pärast seda sõit edasi. Kuuldavasti oli 16 inimest eelmine aasta pärast esimest kuud kinga saanud.

Naljakas lugu veel selle vee peal olemise juures on, et kui ma saabusin Austraaliasse, siis siiamaani oli mul peaaegu võimatu magada. Iga öö maksimaalselt 5 tundi ja seda ka väga vaevaliselt. Laevas magan nagu väike laps. Uni on hea ja magus. Unenägusid ülemäära palju näinud pole, kuid kogenumad väidavad, et merel näeb vägagi veidraid asju. Igal juhul olen puhanud ja rõõsa.

Kui sõitsime, siis ühtlasi ka korra kalastasime samaaegselt. Iseasi, kas seda just kalastamiseks nimetada saab, lihtsalt konksu vette ja potsti 6-7 tuunikala 2-4 kg käes. Rõõmsalt fileeriti ära ja tehti sushit. Njammi. Kuigi ma pole kunagi suuremasi kala sõber olnud, siis värskelt püütud tunat proovisin küll ja ka merekarbis olev liha sai ära proovitud. Meeldis, ei olnud väga kala moodigi :) Loodetavasti õnnestub ka shelli liha valmistatult proovida. Katsun mõned pildid shellidest ja selle töötlemisest teha, suusõnaliselt üsna keeruline edasi anda. Eeldatavasti tuleb kalastuspäevi ette veelgi, seega katsun jäädvustada. :)



Kuna internetti valdavalt pole, siis olen lugenud ja filme vaadanud üsna palju. Väga mõnus on! Ma ilmselt saan oma aastate jooksul kogunenud lugemisvõla lihtsalt ära tasutud. Samas ega väga pikalt pärast tööd üleval olla ei jaksa. Alustame päeva 6'st, umbes 5'ks oleme ühele poole saanud, siis kiire kasimine, 18:30 õhtusöök, kerge õlle ja oi, kus uni maitseb hea.

Lõpetuseks, lisaks kõigele muule saab iga päev 2 korda näha väga ilusat taevalaotust loksuva mere kohina saatel. Ühesõnaga elu on ilus :)

2 comments:

  1. Piltide järgi tundub meri üsna vaikne olevat. Ilmselt väga ei loksuta? Ma loodan, et sa ei saa seal ühtki suuremat tormi tundma :)

    ReplyDelete
  2. Kui ankrus olla, siis on vaikne jah, kuna hetkel on kuiv hooaeg. Siia sõites aga loksutas väga kõvasti, kuna läbisime kohti, kus hoovused kohtuvad. Ma loodan, et saan pildi, kus ma tormiga öösel kell 1 põrandat mopin. See oli much fun!

    Keegi oli siirupi pudeli lahti jätnud ja se punane ollus olu kõik keset põrandat. Tükk aega läks, et sellest lahti saada. :D

    ReplyDelete