Friday, October 7, 2011



Ma vaatan telkust vanu Sex and the city osi ning mõlgutasin mõtteid väikese postituse üle, kui mind tabas lause: "Did you miss the boat." Tõttöelda reaalsus on mõnus. Ma armastan Melbourne hingamist ja natukene loidu, kuid siiski kirgast elurütmi. Olen 2 aasta jooksul olnud laevas ja nö ära lõigatud kokku 287 päeva. See on peaaegu aasta, päris palju, kas pole? Minusse on mingi meremehe salajane hing ära peidetud. Ilmselt ma kunagi enam uuesti triibulise särgiga töö nimel seilama ei lähe, kuid üks on selge: kui ma vanaduses oma kassiga kusagil suvemaja terassil jalga kõlgutan, tuleb selle unistuse täiuslikuks muutmiseks lisada ka väikene paat. Kala ma küll püüda ei oska aga mulle piisaks ka aeg ajalt niisama lainetel loksuda.


Back to the real business. 

No comments:

Post a Comment