Friday, April 22, 2011

Broome vol 2

Täna taaskord lahkume Broomist, et siis mõnda aega uuesti merel olla. Kuna Laur saatis mulle kaabli, siis teen väikese postituse piltide abil :)


Broome rannik laevalt vaadates.


Peaaegu nagu road train, ainult et merel, transportisime korraga 4 väiksemat paati.


Ma võiksin vist vabalt iga päev päikesetõusu ja -loojangut pildistada. Need vaated siin on väga maalilised!


Esimest korda elus bday kodust eemal ja mis veel põnevam koos kaheksa inimesega laeval loksumas. Vahva oli! Tegime väikese afterparty pisemal laeval nimega Qang Ying :)


Hambad kuuluvad kalale nimega Bluebone, mida me siin jõudsasti sööme. Mina, kes ma varem suuresti meres leiduvast kraamist lugu ei pidanud, olen hakanud mereande armastama. Ilmselt heeringa, kilu ja räime söömiseni ei jõua ma kunagi aga heast kalast küll enam ära ei ütle.


Vaikelu Broomes.





Ja natukene veel vaiksem. Kui ma esimest korda aborigeeni keset tänavat magamas nägin jättis süda paar takti vahele ja peas käisid mõtted, mis ma nüüd siis tegema peaks. Helistama kiirabisse, politseisse, katsuma pulssi jne... Tegelikult aga on järjekordne aborigeen ära väsinud ja talle sobivas kohas magama jäänud.

No comments:

Post a Comment