Monday, October 11, 2010

Melbourne



Ma auasalt võtan koguaeg hoogu, et vahepealsetest seiklustest pikemalt kirjutada, kuid mitte kuidagi ei tule välja. Oleme õnnelikult jõudnud Melbourne ja proovime siin end mõneks ajaks sisse seada. Hetkel vaatan tööd mõnda baari või klubisse ettekandjana. Laur vaatab esialgu midagi erialast, iseasi kui palju selles plaanis edu on. Loodame parimat. Oleme hetkel päris kesklinnas backeris, mis on marusuur ja jube hea asukohaga. Vähemasti järgmised kaks nädalat on see meie kodu :)

Melbourne on mõnus, ma väga-väga armastan seda linna. Pärast pikka aega remote piirkondades ja tööstuslinnas Darwinis olemist on Melbourne väga värskendav ning ma tunnen, et ma saan taaskord hingata. Kõik on superhea!
Kahjuks Halina jätab meid kolmapäeval maha ja läheb taas tagasi põhja. Ma loodna, et mitte kauaks :)

Same end siin vaikselt sisse ja siis kirjutan pikemalt, luban.

No comments:

Post a Comment