Tuesday, September 10, 2013

Check one, two..




Jodphuri rongijaam
Fotod: Laur Laanemaa


Põhjust taaskord blogi üles soojendama hakata - whooop whooooop hurrrah! Kui nüüd kõik hästi läheb, siis jaanuari alguses on minek Indiasse, sedakorda siis uusi teadmisi juurde koguma. Antud mõte ulatub aastate tagusesse aega, kui Austraalia, Uus-Meremaa, Aasia ja kõik muu polnud veel soolagi pandud. Läks aga nii, et tekkisid teised prioriteedid ja ränded. Nüüd tagasi olles aga sai kunagi Halina poolt õhku visatud mõte uuesti üles soojendatud. Üks nädalake paberitega majandamist, bürokraatia ja kooskõlastuste ajamist ning sisse need paberid antud saidki. Täna aga tuli vastus, et olen edukalt konkursi läbinud ning nüüd tuleks ainult viisa ja piletid vormistada ning õpingud Indias jaanuaris võivadki alata. Halina on oma kinnituse juba varasemalt kätte saanud. Jaaaaa, oi ma olen excited!

Mul on Indiaga mingi väga imelik suhe. Kokku kahel korral käidud ja mõlemal juhul väga veidra lõpuga külastused. Igal juhul on see üks nendest riikidest, kuhu ma alati põnevusega tagasi lähen. India on vastuoluline, hektiline ja vaatamata kõigele täis üllatusi. Kindlasti kirjutan varsti pikemalt ka programmist, sellest kuhu lähme, kuidas lähme ja kauaks lähme. Hetkel oli vaja eufooria välja elada. 


Muhvid lähvad Indiasse.

...to be continued

                                                  

Proua Jodphuris

No comments:

Post a Comment