Sunday, April 25, 2010

Poolel teel

Ausalt, minek tuli ootamatult sest ma olin ikka päris veendunud, et tolm teeb oma tööd ja ma veel paar päeva või nädalat Eestis veedan. Asjad said seega samal päeval pakitud ja minu jaoks (ma ei tea küll, mida ma siis mõtlesin) äkilise mineku tõttu olid silma langevad krokodillid suured. Mul on ikka hullult äge perekond ja sõbrad, aitäh!
Londoni lennujaama jõudsin ma sellises imelikus vines olles ja mõtestamas, et mida ma siis ikkagi tegemas olen. Lend läks võrdlemisi rahulikult, suuremat sorti turbulentse ei olnud ja lennuk oli täis nagu ilmselt enamus lennud, mis praegusel ajal Euroopast stardivad. Londonisse jõudes kõnetasid mind kaks väga armast Eesti prouat, kes vajasid abi bussi peale saamisel, kuna neil oli ilmselt inglise keel üsna nõrk. Ausalt nende head soovid ja suur ning soe kallistus aitas ilmselt hetkelisest emotsionaalsest kriisist välja tulla.

Lennujaamas ööbimist praktiseerisin elus esimest korda. Kahe lennu vahel oli sisuliselt 24h ja mõni minut peale. Kuna rahaga on lood nagu nad on, siis otsustasin, et Londonisse pole mõtet oma kompsudega tuiama minna. Lennujaamas kohta otsides istus vähemasti 10 kuradikest mu õlal, kes meelitasid võtma mõni lähedalasuvatest hotellitubadest ja mõnusasse pehmesse voodisse pikali prantsatada. Peab mainima, et Stanstedi lennujaamas on magamise väljavaated üsna nigelad, seda enam kui hakkad aset endale otsima alles 23 paiku. Olemasolevad vähesedki pinnad on hõivatud. Lebomati oleks päris palju kasu olnud. Lõpuks leidsin koha umbes 30cm laiusel radiaatoril, mis maast veidi kõrgemal oli. 24h lennujaamas sisustasin peamiselt inimeste jälgimisega. Ilm oli Londonis mõnus, niiet nautisin päikest ja kõlgutasin niisama jalgu.

Ka LND - KUL lend oli täiesti täis, kuid kuna minu eelnevalt valitud istme esine kandik oli katki, siis paigutati mind päris lennuki lõppu keskmisesse 3'le reale. Jagasin seda ühe noorema poisiga, niiet kordamööda jagasime keskmist istet ja veits sai sõba silmale.

Kuala Lumpur tervitas meeletu kuumusega, õhtul 8 paiku, kui kohale jõusin oli ma pakun kusagil 20 + kraadi sooja. Eile magasin pikalt jet lagi välja ja kuna hommikusöögist jäin ilma, siis nautisin oma elu parimat magushaput kana riisiga. Toit on siin maitsev ja päris palju on erinevaid võimalusi, umbes 35 krooni eest saab väga edukalt söödud. Kindlasti leiab ka kallimaid ja odavamaid võimalusi. Üldiselt on siin odav, minu hostel Reagger Guest House 2, 4 ööks maksis ~450 krooni . Soovitan soojalt väga chill koht, puhas ja kena.

Eile võtsin rahulikult ja tutvusin veidi linnaga ning käisin ära kõrgeimad punktis http://en.wikipedia.org/wiki/Kuala_Lumpur_Tower , vaade oli mõnus. Kahjuks fotokat pole, et oleks mõne pildi sealt ülevalt teinud. Ilm on muidugi parajalt karm, eile suutsin ilmselt kuumuse ja veidi vale jalanõu valiku tõttu saada endale umbes 10 villi.
Täna lähen siis fotoka jahile ja vaatan mida põnevat veel avastan, katsun veel enne lahkumist teha väikese postituse.

1 comment:

  1. ooo ägge et oled teel!! issand, kle tule siia minu juurde!!!! kribasin sulle emaili ka miks siia hetkel ja kohe tulla hea oleks :))

    Sydney öömaja kassivalve osast pole emaili tulnud,s eega ei teagi mis sest sai. Igatahes Darwin on soe ja hetkel palju backereid pole - st on aga eeldavasti on varsti veel rohkem, hooaeg algamas kohe kohe... seega tööd peaks olema...

    muahh

    ReplyDelete